12- 21 Juni..


Det ska kramas, skrattas, pussas, gosas, badas, solas, brännas, bråkas och vara alldeles unbderbart..

Jag ska hem .. Till mamma o pappas lilla lägenhet, sova överst i våningssängen, vakna utav mjölkbilen och somna till sorlet av människor som äter och dricker.. Jag ska äta farmors mat, vara med familjenb och träffa mina vänner.. jag ska ta det lugnt, andas och bara ha roligt..  Jag ska glömma allt vad blogg, mail, msn och facebook heter..

Gömma mig från världen i minnen, natur och drömmar.. skissblock i handen och ut på ängarna.. kameran i väskan och upp på bergen´.. In i bilen för att upptäcka de tomma stränderna.. Dricka kaffe och prata med de få som jag idag betraktar som  mina vänner..

Jag ska hem och det bådar gott.. och jag är nyfiken på vad som väntar mig..

Mitt underbara Grekland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0