Absolut Gotland!

Mysigt, det är vad AG har varit för min del.. Jag har myst hela helen och det har varit underbart.

Då man inte orkade umgås med sina vänner tog man en hand och satte sig i gräset..
När man inte orkade sitta i gräset satte man sig på muren med vänner och snackade med folk som gick förbi.
När man inte orkade snacka med folk gömde man sig vid en stuga, med utsikt över havet och lyssnade till musiken..

Det blev kyssar under solen, kramar under Gotlands bara himmel och hand i hand promenader över Kneipbyn.
Dans med en nappflaska i handen och blåmärken på kroppen efter att ha rullat nerför backar..
Grillning med Bosse Larsson och hår i mina händer.
Donkar blev kastade lite varstans och drama utspelade sig under kvällarnas gång..

Jag missade igenting, jag var pecis var jag ville vara och med den jag ville vara..
Jag hade roligt.. och jag gör gärna om det igen =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejsan allt bra?

Var med och tävla om min första utlottningsdesign på min blogg! vettja, lycka till och ha en bra dag!! (:

2009-05-22 @ 06:36:35
URL: http://jessansegna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det var hääärligt!

2009-05-25 @ 00:20:58
URL: http://grimmis.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0