Ursäkta?

Jag vill inte ha en ursäkt.. jag bryr mig inte.. jag klarar mig utan ett "förlåt".. just denna ursäkt passerar förbi mig som en liten fläkt, för jag bryr mig inte om jag får den elelr ej.. jag kan inte förklara.. Men visst. tack för ursäkten.. om det får nån att må bättre..

Jag vill inte lära känna någon, jag vill inte ha en ny vän.. jag kan inte vara vänner med alla och jag tycker inte om alla även om jag inte känner dom.. Jag behöver inget underlag, man passar helt enkelt inte ihop med alla.. simple.. 
 
Jag är inte storsint och jag tar inte alltid emot en ursäkt med öppna armar.. och jag accepterar inte saker enbart för att dessa hände i det förflutna.. för sådan är jag: trångsynt´, bitter och nöjd med alla fina människor jag har i mitt liv att jag inte behöver fler..

tack för mig idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0