Du får mig att gråta..

Igår kväll såg jag ovh Kev på "Finding neverland" och det är en underbar film.. Läggs till i favoriterna och ett måste ses- film fack!! Jag grät in i det sista.. det  är en sorglig film med inslag av kärlek i alla dess former. Och en fantasivärld som bara väntar på en .. så länge man tror..


Ligger sen i sängen med Kevin brevid mig.. Och han fick flashbacks från Hjärtslaget.. och vi snackade om det.. Hur hände det? varför? hur blev det så? hur kan vi vara med varandra efter vad vi såg hos varandra den helgen?
Det slutade med att jag tjöt.. Tårarna rann nerför kinderna pch jag tappade andan gång på gång.
Vid ett skede var jag tvungen att sätta mig upp för jag fick inte luft nånstans.. Han får mig att gråta.. ofta..
Och det var längesen jag fick kramp i magen och idag värker mina magmuskler..

Vi låg båda i sängen och vred oss av skratt, vi kunde inte sluta.. Vi skrattade säkert i en timme.. varför vet vi inte riktigt men jag tror nog att vi ser det komiska i det hela.. och att tydligen så har året 10 månader när man är trött.. :P

Älskling du får mig att gråta.. på ett bra sätt.. och jag säger härmed till v'rlden att jag älskar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0