Hemma för en liten stund

Jag åker till Grekland på fredag.. jag ska äta farmors mat och lyssna på Cosmo radio.. kanske Zoo radio också.. Jag ska döpa min lilla prins och jag ska bråka med pappa om min hårfärg.. Jag kommer komma i konflikt med farmor om min pojkvän och mina vänner kommer tycka massa olika om min frisyr, val av färg och val av kläder..
Jag kommer prata med min mamma och jag kommer känna mig hemma för en liten stund..

För en liten stund kommer allting kännas rätt.. men enbart för en liten stund..

Kommentarer
Postat av: Paris

Jag hoppas att du får det underbart i Grekland, trots kommande diskussioner om frisyr m.m.



Jag tycker iallafall att du är jättefin.

På alla sätt och vis. <3

2009-11-05 @ 23:04:32
URL: http://influences.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0