bra tider..

Jo visst har jag varit ute och sprungit.. 2 gånder redan denna vecka.. härligt med träningsvärk och jag hoppas att på torsdagknna springa lite längre än idag.. Har klippt mig.. kort.. det känns skönt, härligt och fräscht.. bilder laddas upp på torsdag när jag färgat det lite roligt också :P så ni alla kan se (vilka ni nu är) :PP

Min dator har flippat :( raderade alla mina dokument som fanns i den mapp vilket betyder att läroplaner, arbeten och olika personliga varmt om hjärtat dokumen tförsvunnit.. spårlöst.. finnes inte nånsatns och enligt ett program som bara Kev kan namnet på )wonder why??) så har de tydligen inte raderats heller.. det har bara försvunnit.. blööö..
Men nåja.. hoppas bara det inte händer igen.. nästa gång kanske det är musiken eller bilderna.. vem vet..nåja... den dagen den sorgen liksom..

Annars mår jag nog bra.. kan med lugnt hjärta säga att jag är lycklig med min vardag och fastän hösten kommer känner jag mig varmare än någonsin.. kanske är jag kär.. eller har fina vänner.. och en underbar familj.. något är det.. kan bara inte sätta fingret på vad..


Kommentarer
Postat av: zill

Jag har redan bokat biljetten, så risken är att vi inte hamnar bredvid varandra, men visst!! :).



Jag har tydligen fått en plats på rad 14, mer än så kommer jag inte ihåg...



Pösshej!

2009-09-30 @ 07:41:24
URL: http://zilliceter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0