και ακομα χορευω..

Εκατομυρια αστερια πεφτουν στον ουρανο και φωτιζουν την γη.. Το φεγγαρι ειναι ολοκληρο και προσθετει μαι αισθηση μαγειας εδω που καθομαι.. Αποψε ειναι φιλος και βλεπει και προσεχει αυτο το κοριτσι που στεκει μονο του στην παραλια βλεποντας τα κυματα να ερχονται και να φευγουν.. ξανα και ξανα..
Παρα τα οσα συννεβησαν σκεφτομαι πως σημερα ειναι πολυ ωραια για να πεθανεις και σου ζητω να με αφησεις να τραγουδησω και να χορεψω την ζωη... Εδω κατω απο τον ουρανο που σκεπαζει και τους δυο μας.. Πισω μου στεκεις ορθιος και απορεις..
Εγω σου λεω πως εχω πολλη αγαπη ακομη να δωσω και πως θελω μια ευκαιρια να ζησω.. Να ζησω για αυτον που αγαπαω.. να αγαπησω οσο κανενασ ποτε του δεν αγαπησε.. να δωσω χωρις να ζητησω κατι ως ανταλλαγμα..
Ελευθερη να βρω τον δρομο μου, εκευθερη να πω οτι πιστευω, οτι νοιωθω.. Ελευθερη να δω την μερα.. Να ειμαι ξανα οπως ημουν τοτε.. Σαν αγριο και ελευθερο πουλι με ολη την ζωη μεσα μου..
Και εσυ κοιτας και απορεις: Για τι δεν πεθανε?? Δεν θα επρεπε να ζει..
Απελπιζεσαι γιατι κατι λαθος υπαρχει εδω.. Αλλιως τα περιμενες.. Και εγω συνεχιζω να σου λεω και να τραγουδω.. Θα ζησω για αυτον που αγαπω, θα αγαπησω οσο κανεις ποτε του δεν αγαπησε.. Θα δωσω χωρις να ζητησω ανταλλαγμα..
Γιατι ακομα και αν η ζωη μας χωρισε στην καρδια μου ημαστε ενα. Γιατι θελω ο κοσμος να ακουσει την λυπη μου και ακομακαι αν στην προσπαθεια να ζησω εγω πεθανω η αγαπη θα μεινει... θα ζησει.. δεν θα πεθανει..
Και εσυ απορεις.. Τι εγινει και αντι να αργοπεθαινει αυτο το κοριτσι σηκωνεται, σε κοιτα, χαμογελα, σε φιλα και χανεται..
και απορεις.. γιατι στεκεις εκει μονος μες στον κοσμο και εχεις παρει την θεση της.. Και ενω αυτη αγαπα και ζει εσυ χανεσαι στην μοναξια σου σκοτωνοντας οτι πιο ωραιο?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0