Man ska hålla det man lovar..

Jag lovade att jag skulle köpa mig ett par springskor i Juni.. det hände aldrig..
Jag lovade att jag skulle börja springa i Juni.. Det hände aldrig..
Jag lovade att jag skulle köpa dopkors för min första lön. det hände aldrig..
Jag lovade att jag skulleköpa dopkläder den dagen.. Det blev massa andra inköp..
Jag lovade Kevin att jag skull eköpa skor i måndags.. Det hände aldrig..
Jag lovade att jag skulle på inflytningsfest idag.. Det kommer inte hända..

Jag lovar och hålle rinte det jag lovar.. det är en hemsk känsla.. så jag har två options:
i) hålla det jag lovar
ii) sluta lova saker

4 månader försenad men ska just ut genom dörren och köpa mig ett par springskor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0