OMG is it soo bad??

Det är ingen tonårskris.. Jag vill inte göra en statement.. Jag vill inte göra revolt mot mina föräldrar.. eller familj..
Jag har gjort detta.. jag hade min kris när jag var 14 (tror det var då det började) och jag villinte ha en till ..

Jag gör detta för min skull.. för jag vill våga.. våga göra fel, våga ta steget ut, våga hoppa och lita på at allt kommer gå bra.. face it people.. det är mitt hår jag ska klippa.. det växer ut.. det kommer tillbaka..
och jag kanske kommr se för jävlig ut.. jag kanske ser för het ut.. jag vet inte.. mina förväntningar är låga..

Jag är taggad på detta.. mitt beslut.. ett av det tokigaste hittils.. och om mitt hjärta stannar på vägen då är jag bara för feg för att få kallas Greken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0