Zkumgasque..

Andra har ont i huvudet och kan inte ta sig upp ur sängen pga av basmällan..
Jag har tvingat mig själv upp ur sängen för att det finns saker som måste göras..
Dock är jag inte bakis...

Andra drack igår och kom in i dimman...
Jag drack igår men höll mig utanför dimman ..

Andra hade roligt igår utan att ramla och slå sig..
Jag hade roligt igår och min vanliga tur med mig..

Andra har små ringar ovanför deras svanskota som jag tycker är hur gulligt som helst..
Jag har två stora blåmärken som är stora och fuula och onda..

Igår var det Zkumgasque..

Kommentarer
Postat av: zill

Själv har ont i halsen & en jävlig träningsvärk i magen & låren, haha! Hoppas du hade skoj. Puss!

2009-09-06 @ 23:54:24
URL: http://zilliceter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0