Vad händer?

Det var längesen man var i trakterna och mycket har hänt.. Påsken spenderades i en bil som susade förbi gröna ängar och vallande getter med gamla vänner som mål. Den finaste kommentaren va "Nu får du absolut inte byta ut honom och den mest skräckinjagande "Hoppas att ringen du fått är fin". Ingen ring på mitt finger whatsoever och jag hoppas det dröjer många år innan dess och planer på att byta ut en man som jag odlat och håller på skördar finns inte med på kartan. Bland olika färger och granna klänningar träffades i lördags 11 sexmästerier i ett och samma rum. En sittning för alla och njutning åt alla. Nya och gamla vänner hittade varandra under kvällen, hjärtan kom i brand och vyerna vidgades. Man behöver inte vara med i ett sexmästeri för att göra grymma fester. Det man behöver är vilja, styrka och en tro om att det går.. Vårsolen är här och skolan är snart över. Utmaningar kommer till sommaren men jag vet inte vilka. Så länge jag har människor som betyder något nära mig så klarar jag det.. Sol till alla..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0