Vad är det jag inte säger?

Mamma sade att man börjar röka när man som mest vill säga något men inte vågar. Då tar man en cigg och täpper igen munnen. Faster började röka sex månader innan hon slängde ut skiten som är far till hennes barn. Hon fortsatte röka i tre år efter det tills hon äntligen sade ifrån och träffade sin nya man. Men hon började röka på slutet.

Jag rökte under gymnasietiden. Jag var delvis rökare i två år. Sen slutade det abrupt en kväll när jag inte inte orkade röka mer. Vilka tankar började jag dela med mig hösten 2008? Jag vet.
Jag pratar. Men inte med rätt person. Kanske därför jag finner det lättare att röka än att ta tag i det. För att jag inte orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0