Mot en ljusare framtid..

Det är vitt ute och vackert.. Snöflingorna som föll igår var vackra och det var härligt ljust ute på vägen in till skolan idag. Mina nyårslöften hålle ri sig fortfarande. Skolan går bra, första examinationsuppgiften ka in på onsdag och man har redan åsikter som ska meddelas till läraren då.. Förslag på förbättringar som inte borde kunna ges ska ges och imorgon ska jag åka skridskor igen .. Mina vänner känns nära igen och det finns tid för dem trots Franska kursen. Ett projekt är på gång som det ska pratas mer om imorgon och snart kan jag checka av det finska bröllopet från min to- do- lista.. Det ska bli härligt att få närvara och se glada, kärleksfulla ansikten igen. =) Februari är en månad full med spektkel: bröllop, hjärtlaget, beachgasque och VFU.. Härligt, härligt..


Solens ljusstrålar lämnar mig och Göteborg lite senare än för 1 månad sig. Ca en kvart, snart mer än det.. Mot en ljusare framtid helt enkelt.. Härligt.. Underbart.. och soligare =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0