Visit från finland..

Kevins familj har varit på besök.. det var väldigt intressant må jag säga..
Jobbade i torsdags när de kom så man fick inte se dem förräns på kvällen.

Fredagen stressade man sig genom examen.. massa champagne, mingel, krossade glas och leende lärare förgyllde ens vardag. På kvällen sp blev det pip- rökning hos kevin med boysen, Paris och mr & mrs vikström (junior). Det var roligt, speciellt när schlager och 90 tals- popen kom igång =)

Lördag tog man det lugnt.. god mat på björngårdsvillan med Paddy och Jessie och sen promenad i botaniska trägården.. jag fikar aldrig så mycket som under de dagar jag träffar familjen vikström. man har säkert gått upp 3 kilo men vad gör det? och när man sitter där med en kaffe tittar de undrande på en som om man hade fått solsting eller nått. Fascinerande människor dessa finlandsvenskar.. underbara..

0900 flydde vi till danmark med mormor och morfar och det var en upplevelse. Jag har själv varit i danmark mång agånger men aldrig suttit i bilen så länge..rumpan var blå när man kom hem och fick för första gången sova i sin egen säng och själv.. semester sade vi att det var. vi är ju såå roliga jag o kevin..

bilder från resan finns att hitta på

http://www.facebook.com/home.php?ref=home#!/album.php?aid=175688&id=704544040&ref=mf

http://www.facebook.com/home.php?ref=home#!/album.php?aid=175683&id=704544040&ref=pb


Kevin var förstås tvungen att lägga upp alla bilder men vad kan man göra åt det? nåväl..
en bra visit var det iaf.. och jag hoppas det blir fler och man även då kan vara med.. man har ju planer som sagt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0